مهرماه 87 - زیگورات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیگورات

 

دوستى ورزیدن نیمى از خرد است . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

محسن چاوشی - 3 آهنگ جدید

3 آهنگ جدید و بسیار زیبا از محسن چاوشی

Mohsen Chavoshi - Del Giram Az ou - Payane Bi Aaghaz - Sanaliye Entezar

دانلود در ادامه مطلب


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

محسن یگانه - اند خلاف

سلام . آهنگ جدید و زیبای محسن یگانه به نام اند خلاف

Mohsen Yeganeh - Ende Khalaf

دانلود در ادامه مطلب

 


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

محسن چاوشی - توی شهری که تو نیستی

آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن چاوشی به نام توی شهری که تو نیستی | ورژن اصلی !

Mohsen Chavoshi - Tooye Shahari Ke To Nisti

دانلود در ادامه مطلب


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

و برای اولین بار رپ فارسی و عربی کاری از پچه های شهر خودمون

برای اولین بار در آهنگ های رپ بچه های خودمون تونستن یک رپ عربی فارسی بخونن در این افتخار رو بچه های خوزستان شوش دانیال به دست آوردن.

واقعا آهنگ خیلی زیبایی خواهش میکنم شماهم دانلود کنید گوش بدین بعد نظر یادتون نره خواهشن.

کیفیتش واقعا عالیه .

Shoush Boys

دانلود کنید با کیفیت عالی 192


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

Mohsen Chavoshi - To Naz Mikoni

آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن چاوشی به نام تو ناز میکنی . با 2 کیفیت متفاوت ...

آهنگ با کیفیت MP3 128


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

آهنگ بسیار زیبا از معین با عنوان دل من دیوونه

دانلود کنید


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

آهنگ غمگین از رضا صادقی با نام دیگه نمیتونم

دانلود کنید


نظر شما( )
?زمانی

پنج شنبه 87/8/9  ساعت 12:14 عصر

به مناسبت سالروز میلاد یگانه استاد آواز

"به مناسبت سالروز میلاد یگانه استاد آواز "

 

 

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد            

                                                         چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت

                                                     وه از آن مست که با مردم هوشیار چه کرد

برقی از منزل لیلی بدرخشید سحر

                                                     ئه که با خرمن مجنون دل افکار چه کرد

 

 

اول مهر 1319 . پسری در مشهد به دنیا آمد . همه از آینده او بی اطلاع اند. کم کم بزرگ می شود و در سنین کودکی با پدر به جلسات قرآن می رود ، صدای پدر را دوست دارد و با گوش دادن به صدای پدرش که قرآن تلاوت می کند گریه می کند آنهم در سنین کودکی .

بزرگتر می شود در جلسات قرآن می خواند همه میگویند صدای خوبی داری اما کسی نمی داند که او با این صدا چه می خواهد بکند ؟ چه بلایی می خواهد بر سر عالم بیاورد ؟ .... و بر سر دل من ....

معلم می شود . به تهران می آید . به رادیو می رود . آواز می خواند .. بیشتر کار می کند .. پخته تر می شود . راه را از چاه تشخیص می دهد . کنسرت می دهد ... کم کم نام او بر سر زبانها می افتد .. این مرد کیست که در این سن صدایی این چنین دارد . فعالیتش بیشتر می شود ، همچنین محبوبیتش ؛ کنسرتهای دور اروپا ، جایزه گرمی ، جایزه یونسکو ، جایزه چشم پیکاسو ، جشن های هنری ، کنفرانسها و جلساتی در رابطه با موسیقی ایرانی در کشورهای اروپایی ...

حالا دیگر او تبدیل شده است به استادی در کار خودش ( واقعا که این کلمه‌ی استاد برایش کم است ) .... استاد !!!!!!!؟؟؟؟؟؟ .. نه .... استاد کم است ... اصلاح می کنم . حالا دیگر او تبدیل شده است به خدایی در کار خودش . هر اثرش قوی تر از دیگری ست .

صدایش مستقیما به مانند تیری آتشین در قلبم فرو می رود . هر نفسش در وجودم شعله ای  بر پا می کند . نگاهش هم به مانند صدایش جادو می کند . هر نظرش همچون عقابی در بر بلندای دلم می نشیند .

اینک شصت و هفتمین بهار عمرش است و من به عنوان عاشقی از بین همه‌ی عاشقانش سالروز میلادش را تبریک می گویم.

 

 

 

نفست گرم و پایدار باد .......


نظر شما( )
?زمانی

چهارشنبه 87/8/8  ساعت 11:45 صبح

وزارت فرهنگ و ارشاد چه وظیفه­ای دارد ؟

باسمه تعالی

 

دووظیفه اساسی بر عهده این وزارتخانه گذاشت شده است گستر ش فرهنگ اسلامی و ارشاد دادن برای جلوگیری از انحراف از این مسیر است . اما این که در این راه چه راهکارهایی را این وزارتخانه می­توان پیاده کرد قابل تفصیل است. باید اذعان کرد که در سیاست های رهاسازی فرهنگی که در دولت های پیشین دنبال شده است فرهنگ غرب به راحتی توانسته است تهاجم فرهنگی خود را به پیش ببرد اما کاری که در طول سالهای بعد از انقلاب باید می­شد و نشده است مهندسی فرهنگی است که مقام معظم رهبری به آن بسیار تاکید دارند . در مهندسی فرهنگی باید ابتدا فرهنگ خودی وفرهنگ غیر خودی را بشناسیم باید ملاک های و معیارهای تشخیص به راحتی مشخص باشد به طوری که هنرمند ما وقتی اثری هنری را خلق می کند باید بداند که دارد هنر اسلیمی خلق می­کند و یا کارگزاران ما وقتی کاری را انجام می­دهند ناخواسته عملی ضد فرهنگی را انجام ندهند این اولین گام و سخت ترین گام است که دراین راه وزارت آموزش و پرورش هم باید به وزارت فرهنگ وارشاد کمک کند فرهنگ سازی اصولا چیزی است که با مقوله آموزش پیوند خورده است و کاری است بلند مدت وتاثیر آن هم در بلند مدت نشان داده می شود این وظیفه یعنی دادن معیارهای مشخص به مسئولین فرهنگ و مردم باید توسط نخبگان فرهنگی و علما انجام شود باید از این قشر بیشترین حمایت شود باید نظریات این گروه تبلیغ شود به طوری که مثل تجربه موفق آثار شهید مطهری الگو شود اما نکته­ای که هست این است که شهید مطهری با اینکه توانست معیارهای زیادی برای تشخیص حق و باطل بدهد اما اسلام و مقتضیات زمان مسائل جدیدی را مطرح می کند که نخبگان باید برای آنها هم کتاب و جواب داشته باشند بسیاری از نخبگان و علما ما با اینکه توانسته اند تاثیرات مثبتی در جامعه بگذارند و لی به علت عدم حمایت های واقعی در نهایت صداو حرف های آنها در میان سایر حرفهای بی مصرف و داروهای مسکن یک بار مصرف گم شده است اگر افرادی مثل  رحیم پور اذغدی یا حجت الاسلام پناهیان و نقویان و قرائتی  ... که توانایی جذب موثر جوانان را دارند آیا شما چند کتاب از آنها در بازار یا نمایشگاه کتاب دیدید و اگر هم کتابی است چقدر به مسئولین امر خواندن این کتابها توصیه شده است به محض انتقاد از سیاستهای نادرست این مسئولین تازه همین نخبگان فرهنگی هم بایکوت خبری می­شوند مثلاً صداسیما که چند سالی است حجت الاسلام پناهیان را ممنوع التصویر کرده به جرم انتقاد از سیاست های نادرست این رسانه .

بنابراین باید قبول کرد که برخوردهای دفعی و سلبی با اصحاب فرهنگی مملکت از مطبوعات گرفته تا اصحاب قلم و نتایج دفعی و معکوس حتی در جوانان خواهد گذاشت چراکه تا زمانی که ملاک های مشخصی در سره از ناسره نباشد هر نوع برخوردی چه درست چه نادرست و هر عکس العملی که در زمینه فرهنگی صورت بپذیرد به برخوردهای جناحی و غیره نسبت داده می شود که تاثیر معکوس خواهد گذاشت .

 


نظر شما( )
?زمانی

چهارشنبه 87/8/8  ساعت 11:45 صبح

آوینی معتقد به ولایت بر تکنولوژی بود

   گفتگو با شهریار زرشناس درباره  شهید آوینی

خودآگاهی انتقادی نسبت به ماهیت مدرنیته، مبنای انقلاب فرهنگی

متن برخی کتابهای درسی، چه در سطح دبیرستان و چه در سطح دانشگاه، فاجعه عظمی است. این کتب باید مورد بازنگری جدی قرار گیرند و احتیاج است که پنجره گرایشات انقلابی را به روی خود بگشاید. دوم آنکه برخی اساتید ما گرایش کم رنگی به مبانی انقلاب اسلامی دارند. در سال 78 در دانشگاه آزاد، اندیشه سیاسی تدریس می کردم. یکی از دانشجویان به من گفت شما اولین استادی هستید که لیبرالیسم را نقد کردید. بقیه همه تعریف می کنند!

مقالات آوینی در نقد روشنفکری سکولار بسیار طوفانی بود

مقالات آوینی در نقد روشنفکری سکولار بسیار طوفانی بود. بویژه مقاله ای که در نقد یکی از مقالات مسعود بهنود نوشت "حکومت آسان بی آینده است" حتی در سالهای بعد هم در سرمقاله های خود در مجله سوره درباره قبض و بسط، مدیریت علمی و فقهی می نوشت. 

نحوه شهادت مرتضی نشان می دهد که ماهیت فکری او چه بود؟ آیا روشنفکر به معنای مصطلح آن، به منطقه مین گذاری شده فکه می رود. مرتضی ماشین پیکانی داشت که با آن ما را تا یک مسیری می رساند. در آخرین دیدار که کاملاً یادم است روز چهارشنبه ای بود که یکشنبه بعد از آن به شهادت رسید، درطول مسیر که می رفتیم به من گفت دارم جایی می روم که فرشتگان مستقیماً ارواح شهدا را تحویل می گیرند و به بالا می برند.


نظر شما( )
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آرگ
نی زن
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

168163

بازدید امروز

23

بازدید دیروز

0


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

زیگورات

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

مهرماه 87
آبان ماه 87

لوگوی دوستان


اشتراک