حکاکی بر روی سنگ توسط جوان کوخردی - زیگورات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیگورات

 

برادرانِ راستین به دست آر و بر شمارشان بیفزای که به هنگام آسایش، ساز و برگ اند و به هنگام سختی، سپر . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?زمانی

یکشنبه 87/8/12  ساعت 2:11 عصر

حکاکی بر روی سنگ توسط جوان کوخردی

حکاکی بر روی سنگ
توسط صابر حیدری عضو هیئت مدیره ی کانون
Image and video hosting by TinyPic" />
یکی از ابتکارات و ابداعات اعضای کانون پرنیان قلم حک نمودن جملات و آیه های قرآنی بر روی سنگ می باشد . این طرح به مدیریت برادر صابر حیدری از اعضای هیئت مدیره ی کانون صورت پذیرفته است و باعث بوجود آمدن آثار زیبا و بی نظیر و جدیدی شده است .

این کار بر روی انواع سنگ های سخت کوچک و بزرگ صورت می گیرد . تا کنون جوانان اعضای این کانون تعدادی از آثار خوبی را بوجود آورده اند . برای انجام دادن این کار هیچ میزان سرمایه ای مورد نیاز نیست و با استفاده از وسایل اولیه ی موجود در منزل که یک چکش و یک تیز بر است این کار صورت می گیرد . هر چند برای این کار حوصله و دقت عمل زیادی نیاز است اما باعث پر شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با کارهای مفید می شود .
همچنین با بوجود آوردن آثار زیبا مردم جهت دکور خریدار آن خواهند بود . تا کنون تعدادی از آثار بوجود آمده مشتریانی داشته است و توسط ابداع کنندگان آن به فروش رفته است . این کار قرار است بین دیگر اعضای کانون رواج بیشتری پیدا کند و از آثار بوجود آمده توسط اعضا نمایشگاهی بر پا شود . 

نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آرگ
نی زن
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

168145

بازدید امروز

5

بازدید دیروز

0


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

زیگورات

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

مهرماه 87
آبان ماه 87

لوگوی دوستان


اشتراک